Echipamentele si accesoriile comercializate online de magazinul nostru pot fi vazute,probate si achizitionate si in locatia noastra din Jean Louis Calderon 38, Bucuresti, sector 2. Contact-0755 062 116 - pentru programare

Echipamentul...Incotro acum?

Echipamentul...Incotro acum?

Salutare, motociclistule!

Fie ca detii permis de A1, A2, A sau iti iei inima in dinti si vrei sa dai de permis, bine ai venit in lumea noastra! Daca inca nu ti-ai luat motor si echipament, vrem sa te sfatuim de bine, cel putin in privinta echipamentului, deoarece la asta ne pricepem noi.

Cel mai probabil ai observat ca sunt atat de multe optiuni incat poti sa te simti coplesit. Stim si noi cum este! Fiecare dintre cei care merg pe doua roti au trecut prin aceste momente.
Vestea buna este ca exista alegeri pentru toate gusturile si pentru toate buzunarele. Vestea si mai buna este ca iti putem oferi indrumare gratuita ca sa fii sigur ca ai facut alegerea potrivita.
Daca imi permiti si ai placerea sa citesti acest articol pana la capat, pot sa iti dau cateva sfaturi, sfaturi care mi-ar fi prins bine atunci cand eram si eu in locul tau. Asadar, iti voi da sfaturile cu draga inima, asa cum mi le-as da mie.

Sa incepem!

Casca:
In primul rand trebuie sa stii ca orice casca ti-ai lua, trebuie sa indeplineasca niste cerinte minime pentru a putea fi vanduta pe piata Europeana, deci teoretic esti in siguranta cu orice casca ti-ai achizitiona - atentie, vorbim de branduri cunoscute, cu un control al calitatii riguros, nu copii din China. De asta este bine sa va cumparati echipamentele moto din surse sigure. Pretul poate sa difere foarte mult. Vei gasi casti de la cateva sute de lei la cateva mii de lei. Diferenta de pret vine din mai multe directii: calitatea finisajelor, insonorizare, accesorii, grafica, brand, servicii post-vanzare si asa mai departe.
Potrivirea castii pe cap: casca trebuie sa se potriveasca fest, si sa simti putina presiune in dreptul obrajilor. Nu trebuie sa simti puncte de presiune in zona scalpului. Daca vei purta casca o perioada mai indelungata vei incepe sa simti dureri de cap, te va jena, iti vei pierde concentrarea, iar o plimbare de placere se va transforma intr-un chin. Casca nu trebuie sa te stranga dar nici sa iti fie larga. O casca aleasa in mod nepotrivit poate reprezenta un potential pericol.
Metoda de inchidere: In principiu exista doua modalitati de inchidere: cu inele Double D sau cu mecanism de tip catarama / ratchet. Aici exista avantaje si dezavantaje: metoda cu inele este cea mai sigura, insa mai migalos de prins casca, mai ales cu manusile in maini. Metoda prin catarama este cea mai comoda insa nu este la fel de sigura ca metoda cu inele, mai ales in cazul cataramelor din plastic.
Sfatul meu personal: indiferent ce casca iti iei, nu o lua pe cea mai ieftina. Aceasta va respecta minimul de cerinte pentru a putea fi comercializata. si atat. Da, este sigura, dar sunt sanse sa nu fii multumit de ea. Asta inseamna bani cheltuiti in plus atunci cand vei cauta sa o vinzi pe aceasta si sa iti cumperi una pe gustul tau. Dupa ce o vei lua, iti vei da seama ca poate este prea zgomotoasa, ca mecanismul de inchidere al vizierei nu este cel mai robust, ca iti vei dori si pinlock, sau ca ochelarii de soare incorporati sunt o binecuvantare pe o zi cu soare puternic. De asemenea, un aspect destul de neglijat este reprezentat si de disponibilitatea pieselor de schimb: viziere, mecanisme de inchidere, chedere, bureti de interior.

Am facut o selectie de casti pentru tine insa alegerea sta in mainile tale...sau pe capul tau mai bine zis.

https://www.motovibe.ro/integrale/stellar-cyclone-14006.html
https://www.motovibe.ro/flip-up/casc%C4%83-kyt-convair-14289.html


Geaca:
Daca stii ca mergi preponderent in oras, ia-ti un echipament textil, usor si ventilat, mai ales daca locuiesti prin orase aglomerate precum Bucuresti sau orice alt oras mare. Nu mereu vei putea sa fii in miscare, nu mereu te vei putea strecura printre masini, si vei fi fortat sa stai pe loc, in caldura degajata de motocicleta si de masinile din jur.

In plus, vei inhala si noxele emise iar cantitatea de oxigen va avea de suferit. Daca temperatura la umbra este undeva la 35 de grade, cel mai probabil, intre masini, temperatura poate ajunge pe la 45-55 de grade, poate chiar mai mult la nivelul solului. Deshidratarea este un pericol real. Nu trebuie sa ti se faca rau pe motocicleta, ba din contra, trebuie sa te bucuri de experienta.

La inceput este bine sa iti iei o geaca polivalenta si cu mesada de ploaie sau mesada termica, astfel incat sa poti strabate intreg sezonul fara probleme. Cu timpul iti vei da seama ce iti doresti cu adevarat si urmatoarea alegere va fi una mult mai bine tintita.

Asadar, iata o selectie de geci tocmai bune pentru mersul urban si strabatutul aglomeratiei:
https://www.motovibe.ro/geci/luft-man-2-0-12451.html
https://www.motovibe.ro/geci/estoril-gt-12253.html
https://www.motovibe.ro/geci-28/airmaster-lady-12438.html


Pantaloni:
Pentru mersul zilnic prin oras, recomand niste blugi moto cu insertii de kevlar si cu protectii separate pentru genunchi si solduri. Avantajul acestor pantaloni moto este faptul ca arata aproape ca niste blugi obisnuiti si poti sa ii folosesti o zi intreaga fara probleme. Sunt confortabili si usori. Vin in multe variatii de culoare si de design, alegerea iti apartine in totalitate.

https://www.motovibe.ro/blugi/new-rider-man-11687.html
https://www.motovibe.ro/blugi-27/florida-comfort-11763.html

Manusi:
Ca si restul pieselor de echipamente, manusile trebuie sa fie confortabile. Lungimea lor trebuie sa fie una potrivita mainilor tale, sa ai libertatea de miscare a degetelor si sa poti manipula comenzile motocicletei fara efort. Eu personal sunt adeptul manusilor de piele, insa pentru inceput poti incerca niste manusi realizate din textil si piele. De obicei, sunt mai confortabile si ofera un simt al ghidonului ceva mai pronuntat. Sigur iti vei lua mai multe perechi de manusi, unele de oras, scurte, foarte bine ventilate si unele de drum lung care sa acopere si manecile gecii.

Ghete:
In teorie, in functie de stilul motocicletei vei achizitiona si ghetele. Personal sunt adeptul echipamentelor "neutre", polivalente, care pot fi folosite in mai multe situatii si pe mai multe stiluri de motociclete. Important este sa iti intelegi nevoia inainte de a face o achizitie. Daca stii ca vrei sa te duci pe circuit, iti vei lua niste cizme adecvate. Daca stii ca mergi zilnic prin oras, iti vei lua niste ghete scurte, dar cu protectii, ventilate, cu care poti sa te duci si la birou, si la cafenea si la o tura in afara orasului.
Cateva ghete pe care le recomand:
https://www.motovibe.ro/%C3%AEnc%C4%83l%C8%9B%C4%83minte/audax-wp-military-green.html
https://www.motovibe.ro/%C3%AEnc%C4%83l%C8%9B%C4%83minte-32/audax-air-white-colours.html

P.S. Am si eu o pereche dintre cele recomandate. Am probat inainte de a alege ghetele de la Stylmartin probabil 40 de perechi de ghete de la diversi producatori.


Sfatul meu personal: nu face rabat de la purtatul echipamentului atunci cand mergi pe motocicleta, chiar daca mergi pana la magazinul de la colt. Echipeaza-te ca si cum ai vrea sa ajungi pe cealalta parte a tarii. Asfaltul nu stie de unde vii sau pe ce mergi. Asfatul doare la fel de tare, atunci cand cazi pe un scuter, cat si de pe o motocicleta de 1000 cc. Intreaba-ma de unde stiu. Important este sa poti sa te ridici, sa razi de cazatura si sa bei o bere seara acasa.
Daca vrei sa ne intalnim si sa povestim, poti trece pe la noi pe la magazin. Nu te costa nimic, bem o cafea, o apa si stam la o vorba. Ne gasesti pe strada Jean Louis Calderon Nr. 38.

Pentru sugestii, sfaturi si intrebari, ne gasesti si pe Facebook (https://www.facebook.com/motovibeRO) si Instagram (https://www.instagram.com/motovibe.ro/)

Pe mine ma poti gasi pe pagina de Instagram (https://www.instagram.com/vlad.sarlau/) - da-mi un mesaj si vorbim!
 
Categorii

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!