Politica de Retur
Clientul poate decide să returneze bunurile achiziționate din Website în termen de 14 zile calendaristice, suportând doar costurile de livrare. Returul se face completând formularul disponibil în site.
În cazul în care comanda pentru care se face un retur este achitată online, Vânzătorul va restitui suma în contul bancar din care a primit plata în termen de cel mult 14 zile de la data completării de către client a formularului de retur, cu condiția ca bunurile returnate să nu fi suferit deteriorări.
Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, etc) vor fi acceptate retur numai după aducerea lor la starea de conformitate, implicând costuri de igienizare, reparare pentru a le aduce la o formă în care să fie vândute ca bunuri resigilate. Valoarea finală de rambursat către client se stabilește ca diferență între valoarea inițială si cea la care se poate vinde produsul recondiționat sau ca diferență între valoarea inițiala și valoarea operațiilor de recondiționare.
Legea aplicabilă este cea română. Eventuale litigii care pot să apară între Vânzător și Client se vor soluționa pe cale amiabilă, sau, dacă acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente din București.
Produse exceptate de la returnare :
- produse/accesorii personalizate in urma unor comenzi speciale
- Lubrifianti, produse de intretinere si produsele ambalate in container tip aerosol (spray)
- Componente electronice ce nu pot fi verificate (Ex. : CDI, releu incarcare etc.)
- vouchere cadou
Notificarea solicitarii de renuntare la contract/retur se face prin urmatorele metode :
- Completarea formularului de retur disponibil in linkul urmator : Formular Retur
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Pentru a returna produsele, e suficient sa ne informati de intentia dvs, trimitand un email la info@motovibe.ro sau folosind formularul de contact, in termenul de 14 zile calendaristice mentionat anterior.
Legea permite drept de retur doar pentru persoanele fizice.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.