SR-GP este o cască de curse care ridică ștacheta înaltei performanțe, ducând standardele cunoscute la noi niveluri. Designul, o sinteză a unui studiu profund și integrat directionat spre atingerea performanței supreme, a fost făcut cu contribuția crucială a piloților de MotoGP și Road Racing de cel mai înalt nivel, de la faza de concept. Aerodinamica uimitoare (Cx 0,39), optimizată în diferite poziții de condus (chiar și la viraje), câmp vizual uimitor vertical și periferic (92 de grade și 210 deg), ventilația extrem de eficientă, ergonomie menită să nu obosească motociclistul, un vizor de clasă optică 1, cu grosime variabilă, un Pinlock 120 Max Vision anti-aburire. Toate aceste sisteme fac din SR-GP noul punct de referință în curse. Shell Carcasa este realizată din fibră TRICARBOCO, un nou compozit care permite obținerea unei învelișuri mai ușoare, dar în același timp mai dur și mai protector. Noul compozit este un amestec de carbon cu greutate diferită/sarcini de rupere legate de rășini aramidice, care asigură o cască mai usoară, dar mult mai rezistentă la impact. Pentru a satisface chiar și cei mai exigenți clienți, SR-GP este produsă în patru învelișuri diferite: S, M, L și XL. Polistiren protector Căptușeala interioară din polistiren este realizată în patru dimensiuni (S, M, L și XL) pentru a obține o ergonomie mai bună și o densitate variabilă. Acestă caracteristică permite o absorbție treptată și progresivă a puterii produsă de impact. Chiar dacă cea mai mare parte a energiei create de impact este absorbită de învelișul extern, datorită deformării sale, stratul de polistiren este crucial pentru absorbția puterii reziduale. O densitate diferită a polistirenului permite optimizarea performanței mecanice a carcasei-polistiren, asigurând nivel maxim de absorbție în toate zonele căștii. Viziera Viziera este injectată PC, anti zgârieturi, clasă optică 1 cu grosime variabilă. Ușor de îndepărtat datorită unui sistem care nu are nevoie de vreun instrument. Pârghia de eliberare este realizată dintr-un aliaj metalic special, care conferă o mai mare soliditate ansamblului. Viziera este, de asemenea, echipată cu mecanism de blocare „Racing Lock System” din aliaj metalic. Mecanismul reduce posibilitatea desprinderii în caz de cădere. Pinlock SR-GP este pregătită și echipată cu PINLOCK Max Vision 120, cel mai performant sistem antiaburire de pe piață. Ventilare În timpul celui mai tare Grand Prix se cere cel mai mult de la pilot, necesitând concentrare și rezistență. A putea conta pe o ventilație eficientă face toată diferența. SR-GP are cinci conducte de admisie a aerului care funcționează împreună cu un sistem de canale bine integrat, garantând un flux de aer excelent în interiorul căștii. Extracția aerului cald este o minune a aerodinamicii: două prize NACA scufundate, lucrând împreună cu spoilerul din spate creeză un efect Venturi peste orificiile de evacuare, eliminând aerul cald. Interior Pernițele pentru obraji și interiorul pot fi îndepărtate, spălate și înlocuite. Sunt realizate din material prețios, cu fibre specifice care oferă următoarele caracteristici: • Elimină transpirația • Menține interiorul proaspăt și uscat • Tesatură ușoară, moale și respirabilă Pernițele pentru obraji sunt personalizabile și ușor de îndepărtat în caz de urgență datorită sistemului de eliberare rapidă. SR-GP este pregătit pentru sistemul camel-bag. Sistem de retenție Bărbia este prevăzută cu sistem de retenție cu inel Double D, care permite o eliberare ușoară. Se livrează cu pinlock și geantă pentru cască.
Teodor Anghel,
Una dintre cele mai bune casti, sigur va fi o viitoare achizitie!
A fost util acest review?