Partea superioară din piele integrală Idro.
Căptușeala WP impermeabila si respirabila + plasa de aer.
Protectii - insertii maleola PU interne pe ambele părți.
Protectie externa- piele Idro plină .
Sireturi de prindere (2 variante interschimbabile).
Talpă interna microforată anatomică, schimbabilă și respirabilă.
Talpă cauciuc două culori negru-roșu.
Mărimi 36/47 Culoare Negru - Roșu
CUTIE STYLMARTIN
Fabricat în Slovacia
Adrian Surugiu,
Cum am ajuns la aceste ghete? Aveam o motocicletă foarte greu de pus pe cricul central (Honda Africa Twin) şi cu alte încălţări de asfalt simţeam că-mi găuresc talpa. Aşa că, probând diverse ghete bune de asfalt, mi-au plăcut astea ca design şi grosime a tălpii. Aveau o talpă foarte zdravănă şi totuşi maleabilă. Apoi am descoperit şi restul calităţilor.
RaspundeAm frecat aceste ghete pe drumurile patriei în ultimele 5 luni şi sunt foarte mulţumit de ele.
Au suficientă rezistenţă mecanică (mi-am băgat din greşeală piciorul sub cric când am mutat motocicleta vreo 30 cm, fiindu-mi lene să ridic cricul, şi nu m-a durut prea rău). Rezistă bine şi la umezeală.
Le-am folosit şi vara pe caniculă şi iarna pe ger. Se achită foarte bine de treabă. Deşi producătorul nu dă vreo indicaţie de anotimp, am constatat cu bucurie că merg all-season.
Sunt suficient de maleabile pe picior astfel încăt să nu incomodeze la o purtare mai îndelungată şi să dibuiesc uşor schimbătorul. Totuşi suficient de rezistente, mai ales pe lateral, lucru pe care l-am aflat strecurându-mi piciorul pe lângă roata unei maşini când filtram traficul.
Deşi au o piele rezistentă şi de câteva ori am uitat să-mi pun protecţia (fără a rămâne semne în material, doar o uşoară adâncitură), totuşi în general folosesc o protecţie la schimbător ca să nu le frec şi să le stric aspectul.
Fiind un gri închis, le pot purta atât vara cu blugii albastru-denim de la PMJ cât şi iarna cu pantalonii Arctica gri-albastru de la Spike.
Singurul lor defect apărut după vreo 2 luni de purtare: nu se mai asortează cu actuala motocicletă ;-) Dar asta este din vina mea: când am făcut pozele alergam cu un CBR 1000 Fireblade roşu, acum alerg cu o Ninja 636 verde. Oricum, este interesantă şi combinaţia roşu-verde, este un contrast tonic.
A fost util acest review?